loading...

تحصیل در قبرس

بازدید : 5
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 12:54


شهر اسکله (Iskele)
مقصد توریسم دیدنی


شهر اسکله یک کدام از شهرهای قبرس شمالی و مقصدی دیدنی برای گردشگران میباشد. با تاریخ و فرهنگ و تمدن بی نیاز خویش مسافران ویزای تحصیلی قبرس شمالی را شگفت‌زده می‌نماید.

شهر نو اسکله بعنوان قطب توریسم جزیره در قبرس شمالی میباشد. این حیطه که با اسم لانگ بیچ آوازه یافته میباشد، با بنا های امروزی تبدیل به یکی‌از هدف های تفریحی در کنار دریای کاسپین برای گردشگران از سراسر عالم گردیده است و در شمال شرقی جزیره قبرس واقع شد‌ه‌است.

اسکله با طبیعت دیده نشده، جاذبه‌های تاریخی و مجال‌های توریسم فراوان، مقصدی خاص برای عشق‌مندان به تاریخ و طبیعت میباشد.

تاریخچه
می قدرت اظهار‌کرد اسکله یک شهر باستانی میباشد که با قبلی لبریز سر و رمز خویش را با دنیای امروزی امروز تلفیق نموده است و اثراتی شاخص از امپراطوری‌هایی همچون رومیان، بیزانسیان، فرانک‌ها، وندال‌ها، عرب‌ها و عثمانیان را در خویش مکان داده میباشد. این تأثیرات تاریخی و فرهنگی، شهر را به یک راس فرهنگی، تفریحی و تاریخی اساسی در حیطه تبدیل نموده است.

جاذبه‌های توریسم
موزه آرکئولوژی ایسکله:
این موزه با نمایشگاه‌های خیره‌کننده از اثرها باستانی و روش معاش در اسکله، تاریخ و فرهنگ و تمدن شهر را به تصویر می کشد. مثلا اثر ها اصلی در موزه می‌قدرت به سکه‌ها، ظروف سفالی، و اثر ها هنری اشاره نمود.

کنار دریا اسکله:
با طبیعت دیده نشده و عرش زیبای خویش، کنار دریا اسکله یک مقصد جالب برای گردش گر‌ها میباشد. این کنار دریا آهسته و خوشگل تجهیزات ورزشی، رستوران و شغل‌های آبی رنگ را برای بازدیدکنندگان آماده نموده است.

روستاهای سنتی:
در نزدیکی اسکله، روستاهای سنتی خیره‌کننده‌ای وجود دارا هستند که معماری سنتی، فرهنگ وتمدن محلی و معاش روستایی را به تصویر میکشند. این روستاها برای گردش گر‌ها فرصتی نادر نظیر برای شناخت متمدن و سنت‌های محلی حیطه اسکله میباشد.

زمان‌های توریسم:
اسکله با مناظر طبیعی خیره‌کننده، سواحل فوق العاده، جاذبه‌های تاریخی و توریستی، زمان‌های بی سابقه برای تجارب توریسم مهیا می‌نماید. هتل ها، رستوران‌ها و دکان‌های محلی در اسکله تجهیزات نیکی برای گردشگر‌ها مهیا می‌نمایند. همینطور، کار‌هایی مانند قایق‌رانی، پیاده‌روی در طبیعت و کوهنوردی نیز برای مثال مجال‌هایی می‌باشند که بازدیدکنندگان میتوانند در ایسکله به آن‌ها بپردازند.

شهر لفکه (Lefke)
جواهری مخفی در قبرس شمالی
شهر لفکه یک کدام از گنجینه‌های پر ارزش در قبرس شمالی میباشد که یاور با تاریخی باستانی و فرهنگی گره خورده میباشد و ترکیبی از خط ساحلی دریای کاسپین و فن کوه‌های خوشگل در کنار مزارع مرکبات میباشد و همین قضیه سبب ساز گردیده تا مناظری بسیار خوشگل درین حیطه نمایان خواهد شد. لفکه با پر نمک و شوق واشتیاق تاریخ خویش را به گردشگر‌ها و عشق و علاقه‌مندان به تاریخ و تمدن عرضه می‌نماید. در‌این نوشته ی علمی به رسیدگی تاریخچه، جاذبه‌ها و مجال‌های توریسم لفکه خوا‌هیم پرداخت.

تاریخچه
لفکه یک شهر باستانی میباشد که در زمان تاریخ گزینه تأثیر و اشراف امپراتوری‌های مختلفی قرار گرفته میباشد. این شهر از سدهٔ دوم قبل از به دنیا آمدن و در طی قرنها آتی، تحت عنوان یکی مهم‌ترین مرکزها تجاری در حیطه شناخته میشد. امپراطوری‌های رومی، بیزانسی، فرانک، وندال، عرب، نورمن، ونتسیان و عثمانی در طی تاریخ به ترتیب بر لفکه حکمرانی کرده‌اند.

جاذبه‌های توریسم
موزه تاریخی و فرهنگی لفکه:
این موزه در قلب شهر واقع گردیده است و به تاریخ، تمدن و معاش در لفکه می پردازد. برای مثال شی ءها شایان توجه در موزه می‌قدرت به اثر ها باستانی، سکه‌های کهن و تمثال‌ها اشاره نمود.

میدان صلیبی:
این میدان مرکزی، قدمتی صد ساله داراست و به تاریخ محلی و شغل‌های عموم لفکه به عنوان مثال بازارهای محلی و رویدادهای فرهنگی مربوط به آن می پردازد.

کلیسای بلوطی:
این کلیسا که به عصرٔ قرن ها وسطی برمی‌خواهد شد، یکی‌از جای ‌های مذهبی و تاریخی لفکه میباشد. معماری خوشگل و بی نیاز این کلیسا به گردش گر‌ها قابلیت میدهد تا به تماشای اثر ها هنری و آرامگاه‌هایی که در آن قرار دارا هستند، بپردازند.

مجال‌های توریسم
لفکه تحت عنوان یک مقصد توریسم در قبرس شمالی زمان‌های فراوانی را برای بازدیدکنندگان آماده می‌نماید. این شهر دارنده هتل‌ها، رستوران‌ها و دکان‌های محلی میباشد که میزبانی از گردش گر‌ها ریلکس و لذت بخشی را مهیا می‌نمایند. بازارهای محلی لفکه نیز برای تجربیاتٔ خرید از تولید ها محلی، صنعت های دستی و غذاهای سنتی پیشنهادهای جذابی میباشند.

رسیدگی شایسته ترین شهر قبرس شمالی برای معاش

برای پژوهش این قضیه نگاه مختصری داریم به موقعیت کلی هرمورد از شهرهای اساسی در قبرس شمالی:

شهر جمعیت مزایا
لفکوشا(نیکوزیا) 158671 نفر پایتخت سیاسی و تجاری قبرس شمالی، زیرساخت‌های مطلوب شهری
فاماگوستا 77330 نفر شهر بندری و تاریخی، در کناره کنار دریا دریای شمال
گیرنه 72284 نفر شهر زیبای ساحلی و تجهیزات توریسم و تفریحی خوب و دوست داستنی اروپائیان برای هجرت
اسکله 23356 نفر شهر نو و درحال توسعه و گسترش کناره دریای کاسپین
لفکه 16071 نفر بسیار آهسته و دیده نشده

بازدید : 0
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 13:06


شیوه های دریافت اقامت قبرس شمالی
طرز‌های مختلفی جهت دریافت اقامت وجود دارااست ٬ سفر کارساده ای وجود ندارد سالانه اشخاص بیشماری مبادرت به مسافرت به قبرس شمالی میکنند البته همگی آن ها مهاجرتی ویزای تحصیلی قبرس شمالی غالب را تجارب نخواهند کرد.
از اواخر سال 2016 دولت قبرس شمالی برای ترغیب سپرده گذاری فرنگی ‌جذب مهاجر و پرسنل مبادرت به ساخت و ساز امکاناتی نظیر صدور اقامت از روش سپرده گذاری خرید ملک تصویب کمپانی و راه‌اندازی استخراج وکار کرده است.

علم آموزی در قبرس
علم آموزی در قبرس
خرید ملک
سپرده گذاری در قبرس
فعالیت در قبرس
شغل در قبرس
دریافت اقامت قبرس شمالی با تزویج
وصلت

پژوهش بی نقص شیوه های دریافت اقامت قبرس شمالی
برای مسافرت و دریافت اقامت قبرس شمالی ۴ طرز سریع و فارغ از ریسک وجود دارااست که بسته به موقعیت و نیاز شما میتوان از روش آن‌ها مبادرت کرد. با ما هم پا باشید تا به طور تماما تخصصی به پژوهش هر کدام از این شیوه ها بپردازیم.
سفر و دریافت اقامت از روش علم آموزی در قبرس شمالی
یک کدام از شیوه های سفر و دریافت اقامت قبرس شمالی، دریافت پذیرش و ویزا و نام نویسی در یک کدام از دانشکده‌های دارای اعتبار این مرز و بوم میباشد. دانش گاه‌های قبرس شمالی دارنده مرتبه‌های میان‌المللی مناسبی میباشند و برخی از آنان اپ‌های تحصیلی به لهجه انگلیسی ارائه می دهند.

مبادرت از روش علم آموزی
دریافت اقامت قبرس شمالی با تحصیلی
دریافت اقامت قبرس شمالی با عمل
سفر و دریافت اقامت از روش شغل در قبرس شمالی
با اعتنا به پرورش روز افزون اقتصاد قبرس شمالی و صنعت گردشگری درین میهن ٬ در حالتی که شما تخصصی در یک حوزه خاص دارید و می توانید شغلی برای خویش در قبرس شمالی پیدا فرمایید، میتوانید برای هجرت و اقامت کاری مبادرت فرمایید. برای این مراد بایستی آغاز کمپانی یا این که کارفرمایی که قصد داراست شما‌را استخدام نماید، برای شما ویزای شغلی بگیرد. برای این خواسته می‌توانید حالت و مفاد مورد نیاز برای هجرت کاری به قبرس شمالی را از لینک و پیوند تحت اخذ نمائید.

موقعیت مایحتاج برای مسافرت کاری
هجرت و دریافت اقامت از روش سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی
در صورتی قصد دارید در‌این مرزوبوم سرمایه‌گذاری فرمائید، می توانید با ساخت‌و‌ساز و تصویب کمپانی یا این که خرید ملک برای اخذ اقامت دایم قبرس شمالی مبادرت فرمائید. شما برای تصویب کمپانی خویش یا این که خرید ملک آیتم نظرتان در هر مشقت ارزش و با هر قوانینی از پرداخت انتقاد تا اقساط بلند برهه زمانی فارغ از سود از ملک آپارتمانی تا حیاط دار و حتی زمین در قبرس شمالی با کارشناسان زبده ما تماس حاصل نمایید تا شایسته ترین سپرده گذاری ممکن و سریعترین رویه سفر و دریافت اقامت قبرس شمالی را تجربیات نمایید.

استارت مراحل سپرده گذاری
دریافت اقامت قبرس شمالی با سپرده گذاری
دریافت اقامت قبرس شمالی با تزویج
هجرت و دریافت اقامت از روش وصلت در قبرس شمالی
وصلت با یکی شهروندان قبرس شمالی نیز قادر است راهی برای مسافرت بدین مملکت باشد. بعد از تزویج، شما می توانید جهت دریافت اقامت همیشگی مبادرت فرمایید. که این‌شیوه یک کدام از شل ترین و سریع ترین روش های دریافت اقامت در قبرس شمالی و هر کشوری در سراسر دنیاست ولی وضعیت و اقدامات خاص خویش را دارااست برا دستیابی داده ها بیشتر با ما در تماس باشید.

مزایای مسافرت به قبرس شمالی
سفر به میهن بی سابقه قبرس شمالی خالی از لطف و مزیت نیس و سالانه تعداد متعددی از اشخاص در سراسر دنیا برای اخذ اقامت این مملکت مبادرت میکنند . در پی برخی از مهمترین این مزیت ها را برای شما تفصیل داده ایم.
مزایای مسافرت به قبرس شمالی - هزینه مطلوب
هزینه‌های معاش مطلوب
مزایای سفر به قبرس شمالی - رویش اقتصاد
اقتصاد رو به پرورش
مزایای هجرت به قبرس شمالی - آب و هوای خوب
آب و هوای مدیترانه‌ای
مزایای هجرت به قبرس شمالی - یک‌سری ملیتی
فرهنگ وتمدن یک‌سری ملیتی
مزایای هجرت به قبرس شمالی - امنیت
امنیت بسیار بالا
مزایای هجرت به قبرس شمالی - کالج های دارای اعتبار
دانش کده‌های دارای اعتبار
مزایای هجرت به قبرس شمالی - حالت جغرافیایی
شرایط جغرافیایی بهتر
مزایای هجرت به قبرس شمالی - اماکن تفریحی
اماکن تفریحی بسیار جالب
مزایای مسافرت به قبرس شمالی - فرهنگ و تمدن بی نیاز
فرهنگ و تمدن بی نیاز
مزایای مسافرت به قبرس شمالی - عدم تبعیض نژادی
عدم تبعیض نژادی
مزایای هجرت به قبرس شمالی - جرم و جنایت
جرم و جنایت تحت
مزایای سفر به قبرس شمالی - ارزهای متنوع
ارزهای متنوع در سرزمین خلال لیر ترکیه؛ همچون پوند، یورو و دلار
مزایای سفر به قبرس شمالی - علم آموزی و بهداشت
علم آموزی، بهداشت و معالجه بسیار مطلوب در سطح میان المللی
مزایای مسافرت به قبرس شمالی - مخارج تحصیلی ذیل
مخارج تحصیلی بسیار ارزان
مزایای مسافرت به قبرس شمالی - گواهی لهجه
فارغ از نیاز به سند لهجه
مزایای مسافرت به قبرس شمالی - تورم زیر
نرخ بیکاری و تورم بسیار تحت
در غایت، هجرت به قبرس شمالی میتواند زمان‌های جدیدی را برای شما در معاش، شغل و علم آموزی آماده نماید.

بازدید : 0
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 13:27


شرایط جغرافیایی استراتژیک:
قبرس شمالی به‌ طور جغرافیایی در موقعیتی استراتژیک جای دارد، که به صورت بدون واسطه به حوزه‌ٔ خاورمیانه و اروپا مرتبط میباشد. این وضعیت جغرافیایی میتواند برای سرمایه گذاران از نگاه دسترسی به بازارهای متفاوت و همینطور مجال‌های تجاری و توسعه فی مابین‌المللی مزیتی ویزای تحصیلی قبرس شمالی گران قدر باشد.

تجهیزات توریسم و تفریحی:
قبرس شمالی دارنده مناظر طبیعی قشنگ، سواحل دل‌نشین و تاریخ و فرهنگ و تمدن بی نیاز میباشد. این حیطه تحت عنوان یک مقصد توریسم دوستداشتنی برای گردشگران از سراسر عالم شناخته می شود. سرمایه‌ گذاری در نصیب توریسم و تفریحی در قبرس شمالی قادر است به بسطٔ بیشتر این صنعت و جذب تعداد بیشتری گردش گر به حوزه‌ یاری دهد. این درآمدهای توریسم میتوانند به عایدی سرمایه گذاران و صنعتگران محلی باشند.

منابع طبیعی و انرژی:
قبرس شمالی دارنده منابع طبیعی بی نیاز میباشد که دربرگیرنده معادن متعدد مانند نیکل، مس و طلا و جواهرات میشود. این منابع طبیعی میتوانند مجال‌های سرمایه ‌گذاری در صنعت های استخراجی و معدنی را آماده نمایند. ضمن این، قبرس شمالی برای ساخت انرژی شمسی و بادی نیز پتانسیل بالایی داراست که سرمایه ‌گذاری در قضیهٔ انرژی تمیز و قابل تجدید برای مثال مزیت‌های حیطه میباشد.

سیستم حقوقی و مالی استوار:
قبرس شمالی دارنده یک سیستم حقوقی استوار و مالی میباشد که به سرمایه گذاران یقین و اقتدار حاکمیتی میدهد. این سیستم حقوقی و مالی به همپا یک دور و بر تجارت از صمیم قلب و ضوابط سرمایه ‌گذاری منعطف، سرمایه گذاران را به سوی قبرس شمالی جذب می‌نماید و تجهیزات ما یحتاج برای بسطٔ دستیابی و شغل های جانور و تازه را آماده می‌نماید.

هزینه‌های کمتر:
قبرس شمالی با اعتنا به موقعیت اقتصادی و ارزان بها بعضا سرویس ها و منابع، هزینه‌های کمتری نسبت به ترکیه داراست. این فرمان می تواند برای استحصال و امور و سرمایه گذاران به معنای کاهش هزینه‌ها و ارتقا سودآوری باشد.
بستر حقوقی و مالی دربین المللی:
قبرس شمالی، به نظر حقوقی و مالی، تحت عنوان یک حوزه‌ خاص تلقی میگردد و دارنده بستری در میان المللی برای سرمایه‌ گذاری میباشد. این حیطه دارنده مقررات و ضوابط واضحی میباشد که دستمزد سرمایه گذاران را ضمانت می‌نماید و تجهیزات بانکی و مالی توسعه یافته‌ای را آماده می‌نماید.

قراردادهای دوجانبه:
قبرس شمالی با بعضی کشورها قراردادهای دوجانبه امضا نموده است که بیزنس و سرمایه‌ گذاری را تسهیل می‌نماید. این قراردادها میتوانند کسب و کار و سرمایه‌ گذاری با کشورهای طرف تفاهم نامه را سهولت بخشند و ریسک‌های احتمالی را کاهش دهند.

گویش انگلیسی:
لهجه انگلیسی به‌طور وسیع در قبرس شمالی به کارگیری میشود و تحت عنوان یک لهجه تجاری اصلی به حساب می‌آید. این دستور به سرمایه گذاران فرنگی یاری می‌نماید تا در مراودات تجاری و فی مابین المللی به راحتی رابطه برقرار نمایند و به مزایایی برای همیاری و تعامل با کمپانی‌ها و افراد محلی دست یابند.

سیستم آموزشی خوب:
قبرس شمالی دارنده سیستم آموزشی بهتر میباشد که دربرگیرنده دانش کده‌های پر رنگ و مرکزها تحقیقاتی میباشد. وجود پرسنل حرفه‌ای و دارای تخصص و قابلیت و امکان دسترسی به اشخاص با تحصیلات خوب میتواند برای سرمایه گذاران در جذب پرسنل و تأمین نیازهای تخصصی آن ها بسیار موثر باشد.
با دقت به‌این مزایا، قبرس شمالی تحت عنوان یک مقصد سپرده گذاری و کسب و کار دیدنی برای سرمایه گذاران فرنگی در لحاظ گرفته می گردد. با این حالا، پیش از هرگونه تصمیم گیری، پیشنهاد می گردد که داده ها بدون نقص و ظریف درباره قانون ها، ضوابط، مزایا و ریسک‌های مربوط به سپرده گذاری در قبرس شمالی را به دست آورید .
آیا قبرس شمالی دارنده مزایای مالی و مالیاتی خاصی نسبت به ترکیه میباشد؟
آری، قبرس شمالی دارنده بعضا مزایا و وام ها مالی و مالیاتی خاصی نسبت به ترکیه میباشد. در‌پی به بعضا از این مزایا اشاره میکنم:
سیستم مالیاتی متنوع:
قبرس شمالی دارنده یک سیستم مالیاتی متنوع میباشد که مشتمل بر مالیات بر درآمد فردی، مالیات بر فایده کمپانی‌ها، مالیات املاک و مستغلات و مالیات بر مبادلات تجاری میباشد. این سیستم مالیاتی با ارائه وام ها مالی و مالیاتی ویژه به سرمایه گذاران و حصول و امور، معیار مالیات را کاهش میدهد و به وجود زیرساخت‌های مطلوب برای توسعه و گسترش اقتصادی امداد می‌نماید.

کاهش مالیات درآمد فردی:
در قبرس شمالی، سیستم مالیاتی برای درآمد فردی به طور طبقه‌بندی گردیده‌است و نرخ مالیاتی مبتنی بر درآمد شخص به حساب آوردن میشود. در بعضا موردها، نرخ مالیاتی زیر‌خیس از کشورهای دیگری مانند ترکیه میباشد و این قادر است جذابیت مالی برای اشخاص با درآمد بالا و سرمایه گذاران باشد.

وام ها ویژه برای سپرده گذاری فرنگی:
قبرس شمالی وام ها مالی و مالیاتی ویژه‌ای را برای سپرده گذاری فرنگی آماده می‌نماید. این وام ها مشتمل بر معافیت مالیاتی، کاهش مالیات بر منفعت کمپانی‌ها، وام ها بانکی و وام ها جذب سرمایه می‌گردد. این اقدامات به سرمایه گذاران فرنگی یاری می‌نماید تا در مورد‌های مختلفی مانند ساخت‌و‌ساز، توریسم و سرویس ها مالی سپرده گذاری نمایند.

بازدید : 5
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 12:57


قبرس شمالی تحت عنوان یک استان از میهن ترکیه
احتمال وقوع این فرضیه کمتر از دو فرضیه قبل میباشد. عموم و مقامات قبرس شمالی در سالهای اخیر عملکرد کرده اند تا خویش را کاملا تحت عنوان یک میهن جدا در حیث بگیرند. در شکل وقوع این فرضیه، کلیه این همت ها آیتم پرسش قرار می‌گیرد و پیامدها آن نیز می بایست در حیث گرفته گردد. در شرایطی‌که که قبرس شمالی تحت عنوان جزئی از ترکیه در حیث گرفته گردد، بی‌شک سرمایه گذاران شکاف بیشتر به قبرس جذب خواهند شد. این فرمان سبب میگردد صنعت توریسم در‌این حوزه‌ به شدت رونق یابد. قبرس شمالی دارنده جاذبه های توریسم متنوعی میباشد که قادر است تحت عنوان مقصدی اساسی برای گردشگران ترکیه کار نماید مانند نقشی که جزیره کیش برای گردشگران جمهوری اسلامی ویزای تحصیلی قبرس شمالی ایران داراست.
چنانچه که هرکدام از احتمال ها بالا چهره دهند، شرایط قبرس شمالی بهبود خواهد یافت. این مملکت اینک در یک موقعیت نامعلوم جای‌دارد، البته با این هم اکنون توانسته میباشد رویش اقتصادی قابل توجهی را تجربیات نماید و در نمودار توسعه و گسترش خویش پیشرو باشد. با پر‌نور شدن بی نقص حالت، مطمئن باشید که پرورش آن به شدت سریعتر خواهد بود و سرمایه گذاران بیشتری عشق مند به سپرده گذاری در‌این میهن خواهند شد.

پیشبینی ها از آتی سپرده گذاری در قبرس شمالی
ارزش مطلوب منزل و زمین در قبرس شمالی در کنار زمان های مطلوب برای سپرده گذاری در قبرس شمالی سبب ساز گردیده تا لحاظ سرمایه گذاران فرنگی به آجل قبرس شمالی جلب خواهد شد. فعلا دولت قبرس شمالی نیز به جذب سرمایه فرنگی گرایش بالایی دارااست و به هر شکلی از این موضوع هواخواهی می نماید.
با رسیدگی کل جوانب سیاسی و اقتصادی، می شود به بعدی سپرده گذاری در قبرس شمالی خوشبین بود.
آجل قبرس شمالی | تحقیق وضعیت احتمالی آجل قبرس شمالی از جوانب متفاوت
بسط توریسم در قبرس شمالی
اینک قبرس جنوبی عضوی از اتحادیه اروپا میباشد. در سود گردشگران اروپایی با داشتن روادیدِ شنگن می‌توانند به‌این جزیره هجرت نمایند و از سواحل زیبای آن لذت ببرند. صنعت توریسم در پرورش اقتصادی قبرس جنوبی نقش مهمی داراست ولی این پیشرفت در قسمت شمالی جزیره نسبتاً متوقف باقی‌مانده میباشد. اگرچه در فصل های توریستی سواحل قبرس شمالی نیز پذیرای گردشگران اکثری میباشد البته محصور بودن پروازهای در بین المللی و تعلق به ترکیه سبب ساز گردیده تا آحاد پتانسیل های توریسم قبرس شمالی بالفعل نشود.
نکته دارای هیجان اینجاست که در هر دو سناریوی احتمالی برای قبرس شمالی، این قسمت از جزیره عضوی از مجموعه کشور ها اروپا خواهد بود. به همین خیال و خاطر می قدرت در بعدی قبرس شمالی منظره خیر از حالت توسعه و گسترش توریسم را دید.

بازدید : 5
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:45


چه اشخاصی می توانند در قبرس شمالی‌ ملک بخرند؟
با مجموع مزایای جان دار برای خرید‌ ملک در قبرس شمالی، سرمایه‌گذاری در‌این نصیب به موقعیت ویژه‌ای نیاز دارااست و اشخاص عشق‌مند به طی‌کردن فرایند خرید ملک در قبرس شمالی، می بایست این حالت را بشناسند. برای خرید ملک درین میهن شخص تقاضاکننده می بایست بالای 18 سال داشته و هیچ نوعی از سو پیشینه کیفری برای وی تصویب ویزای تحصیلی قبرس شمالی نشده باشد.

آشنایی مقررات خرید ملک در قبرس‌ شمالی برای استارت سرمایه‌گذاری در آن ضروری میباشد
بها مطلوب خرید‌ ملک در قبرس شمالی پیشنهادی دیدنی برای آحاد سرمایه‌گذاران بوده و این میهن به‌تیتر یکی‌از شایسته ترین هدف های تفریحی و توریسم، تغییراتی در ضابطه بازار املاک خویش تولید نموده است. سرمایه‌گذاران فرنگی خرید‌ ملک در قبرس شمالی، صرفا می توانند یک ملک برای خویش یا این که حداکثر یک زمین به اندازه 1338 متر مربع خریداری نمایند.
همینطور خریداران برای خرید ملک بایستی از شورای وزارت‌منزل جواز اخذ کرده که پروسه بسیار سریعی را طی می‌نماید. مالیات خرید مسکن در قبرس شمالی نیز 5 درصد بوده که در مقایسه با بخش اعظمی از کشورهای اروپایی مبلغ ناچیزی میباشد.

برای خرید ملک‌‌ در قبرس‌ شمالی بایستی با موردها تفاهم نامه آن آشنا باشید
گروه حقوقی موسسات خرید ملک در قبرس شمالی با دانایی بی نقص از مورد ها تفاهم نامه، تک تک موقعیت ما یحتاج برای خرید امن خریداران را رسیدگی می‌نمایند. با این درحال حاضر دانایی از مورد ها این قراردادها یاری بزرگی برای خریداران ملک در‌این میهن زیبای اروپایی میباشد.

تفاهم نامه خرید‌ ملک در قبرس شمالی در دو ورژن به گویش انگلیسی و ترکی تهیه و تنظیم میشود که هر دو ورژن توان اجرایی یکسانی دارا‌هستند. قبل از بستن تفاهم نامه می بایست پولی به‌تیتر پیش‌پرداخت به وسیله خریدار پرداخت خواهد شد که‌این اشخاص معمولا با مشورت کمپانی‌های خرید‌ ملک در قبرس شمالی، این مبلغ را پرداخت می‌نمایند.

بها خرید ملک‌ در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
قبرس به‌تیتر یک جزیره توریسم خوشگل، دارنده تعداد بسیار زیاد سوئیت، منزل و ویلاهای قشنگ میباشد. این بخش ها طیف وسیعی از مناظر و شهرها از کوه‌های ترودوس پوشیده از کاج گرفته تا خیابان‌های به هم ریخته نیکوزیا را در برمی‌گیرند. بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی ارائه‌دهنده شایسته ترین و ارزان‌ترین ارزش‌ها بین کشورهای مدیترانه میباشد. بها خرید‌ ملک در قبرس شمالی در بخشها ساحلی از 70 تا 80 هزار پوند انگلیس برای یک واحد آپارتمان برای سوئیت و 200 تا 250 هزار پوند برای ویلا آغاز می گردد.

سوئیت‌ها و پنت‌هاوس‌های مجلل قبرس شمالی در مقایسه با نقاط دیگر عالم، هزینه بسیار معدود‌تری را نیاز دارا‌هستند. این سوئیت‌ها با شایسته ترین وضعیت حداکثر 400 هزار پوند انگلیس و ویلا‌ها تا 1 میلیون و 500 هزار پوند انگلیس ارزش دارااست که وضعیت قابل قبولی را برای خرید‌ ملک در قبرس شمالی در دست خریداران قرار می دهد.
بها خرید سوئیت در قبرس شمالی ارزان‌خیس از قبرس جنوبی میباشد
خرید سوئیت در قبرس شمالی بسیار ارزان‌خیس از قسمت جنوبی قبرس بوده و موقعیت سرمایه‌گذاری متنوعی را برای املاک به وجود میاورد. بها خرید سوئیت در قبرس متناسب با تعداد اتاق‌ها، وضعیت مکانی و متراژ آنان مختلف میباشد. قبل از خرید ملک در قبرس مسلما از موسسه ها خرید ملک در قبرس شمالی برای دوراندیشی بدون نقص بها‌ها امداد بگیرید.

هزینه اجاره ملک در قبرس شمالی
مالیات املاک تجاری در قبرس شمالی بیشتر از ساختمان‌های مسکونی میباشد؛ به همین عامل بها اجاره ملک در قبرس شمالی در یک شهر با شهر دیگر تفاوت دارااست. همینطور ارزش اجاره منازل آپارتمانی و حیاط دار نیز با یکدیگر متعدد می‌باشند.

بازدید : 14
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 13:15


محدودیت سنی برای علم آموزی در قبرس
هیچگونه محدودیت سنی برای علم آموزی در قبرس نیست. این بدین مفهوم میباشد که اشخاص در هر سنی که باشند می‌توانند برای علم آموزی در فن آیتم عشق و علاقه خویش در دانش گاه های قبرس مبادرت نمایند. فقط دانش گاه مدیترانه شرقی قبرس برای فن های پزشکی و پیراپزشکی خویش محدودیت سنی پایین سی سال را داراست. اما برای بقیه دانش کده های ویزای تحصیلی قبرس شمالی قبرس محدودیتی نیست.

علم آموزی در قبرس در بازه زمانی کارشناسی
همچون سیستم آموزشی کشور ایران، بازه کارشناسی یا این که به عبارتی زمان مدرک کارشناسی در مرزوبوم قبرس چهار سال هست. برای علم آموزی در برهه زمانی کارشناسی داشتن گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی به همپا ریز نمرات الزامی است. ولی متقاضیانی که با سیستم آموزشی نو شش سه سه علم آموزی کرده اند می‌توانند با داشتن سند دیپلم برای علم آموزی در قبرس مبادرت نمایند. برای علم آموزی در فن های دوران کارشناسی داشتن میانگین بالا شرط وجود ندارد.

برای دریافت پذیرش و ویزا در فن های بازه زمانی کارشناسی دانش گاه های قبرس داشتن سند لهجه انگلیسی ابدا الزامی وجود ندارد. البته در صورتیکه دارنده گواهی آیلتس 5 یا این که فراتر و یا این که هم اندازه آن باشید از شما امتحان لهجه گرفته نخواهد شد. اشخاصی که قصد علم آموزی در مدت کارشناسی را دارا‌هستند، طیف پهناور ای از حرفه های دانشگاهی را پیش روی خویش خواهند داشت که می‌توانند فن گزینه عشق و علاقه خویش را از فی مابین آن‌ها گزینش نمایند.

علم آموزی در قبرس در بازه زمانی فوق لیسانس
علم آموزی در مدت فوق لیسانس قبرس، طبق استاندارد دربین المللی از سیستم آموزشی دو ساله تاسی میکند که شامل چهار ترم است. کسانی که قصد علم آموزی در بازه زمانی فوق لیسانس را دارا هستند می بایست که دارنده لیسانس در فن ای مربوط به حرفه آیتم نظرشان باشند. برای ورود به دانش کده های قبرس تحت عنوان دانشجوی برهه زمانی فوق لیسانس نیازی به گذراندن امتحان خاصی وجود ندارد و تایید مبتنی بر سابقه تحصیلی دانشجو جاری ساختن می‌شود.

علم آموزی در بازه فوق لیسانس قبرس به لهجه انگلیسی بوده البته داشتن گواهی لهجه انگلیسی الزامی وجود ندارد. در شکل داشتن سند آیلتس 6.5 یا این که هم اندازه آن، از شما امتحان گویش گرفته نخواهد شد و بصورت بی واسطه وارد دپارتمان متبوع خواهید شد. لیست رشت های بازه زمانی فوق لیسانس دانش کده قبرس آنقدر پهناور میباشد که همه تقاضاکنندگان می‌توانند در فن آیتم عشق و علاقه که به پیشینه تحصیلی خویش مطابقت باشد علم آموزی نمایند.

در اکثری از تماس هایی که از سوی دانشجوها برای علم آموزی در مدت فوق لیسانس قبرس گرفته می شود، این پرسش مطرح می گردد که تفاوت میان حرفه های فوق لیسانس با نقطه پایان طومار و فارغ از نقطه پایان طومار چیست. که در جواب به‌این پرسش بایستی ذکر کرد که سیستم ارشد سوای نقطه پایان طومار برای اشخاصی پیاده سازی گردیده است که قصد ادامه علم آموزی در بازه دکترا را نداشته باشند و درصورتی که شخصی قصد ادامه علم آموزی در مدت دکترا را دارااست باید فن ارشد خویش را یار و همدم با نقطه پایان طومار گزینش نماید.
علم آموزی در قبرس در بازه زمانی دکترا
سیستم آموزشی برهه زمانی دکترا در سرتاسر عالم استاندارد می باشد. علم آموزی در بازه دکترا قبرس همچون سیستم استاندارد جهانی مشمول هشت درس می‌باشد. اینکه این هشت درس در چه دوران هنگامی به اتمام برسد بستگی به خویش دانشجو داراست، البته معمولا 2 الی 3 سال بطول می انجامد. دانشجو بعد از نقطه نهایی هشت درس با گذراندن برنده امتحان جامع یا این که به عبارتی کو آلی فای وارد زمان نقطه پايان طومار خویش می‌گردد. بدین ترتیب به نقطه پایان رساندن عصر دکترا در دانش کده های قبرس مستلزم سه الی پنج سال فرصت می باشد.

برای علم آموزی در قبرس در برهه زمانی دکترا همچون برهه زمانی کارشناسی و فوق لیسانس، نیازی به داشتن گواهی گویش انگلیسی وجود ندارد. ولی در شرایطی‌که دانشجویی دارنده گواهی آیلتس 6.5 و یا این که هم اندازه آن باشد از گذراندن امتحان ورودی لهجه انگلیسی دانشکده معاف بوده و بصورت بی واسطه وارد دپارتمان متبوع خویش می‌گردد. همینطور تایید دانشجو در بازه دکترا در دانشکده های قبرس بر پایه ی سابقه تحصیلی بوده و نیازی به گذراندن امتحان خاصی نیست.

بازدید : 6
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 12:26


زمانی ملکی را پیدا کردید که دوست دارید، پیش از ارائه توصیه یا این که امضای تفاهم نامه، می بایست مقداری توجه فرمائید. این ویزای تحصیلی قبرس شمالی ملاحظات مشمول:

نظارت گواهی مالکیت ملک که گواهی قانونی ثابت مالکیت و تصویب میباشد. اشکال مختلفی از سندها مالکیت در قبرس شمالی عبارتند از:
گواهی رخنه‌ (Turkish Title)
این مدرک تحت عنوان یک کدام از معتبرترین و گران‌ترین اشکال گواهی ملکی در قبرس شمالی شناخته می‌گردد. برهان این اعتبار این میباشد که گواهی ترکیش به طور خاص برای شکاف‌های اصیل و مقیم در قبرس شمالی صادر می شود. به عبارت دیگر، مالکیت این ملک در قبرس شمالی میباشد و همینطور صاحب و مالک آن رخنه‌ اهل این مرزوبوم بوده و دارنده گذرنامه قبرس شمالی میباشد. بدین ترتیب، ملک با داشتن مدرک ترکیش هیچ سیرتکامل اختلافی را تجارب نکرده میباشد و هیچ سیرتکامل معاوضه‌ای با ملک دیگری اجرا نشده میباشد.

گواهی ملکی معاوضه ای (اکسچنج – Exchange)
با ساخت مشکلاتی در موضوع ملک که پیش‌خیس به آن اشاره کردیم، مذاکراتی فی مابین دو مرز و بوم برگزار شد و تصمیم دریافت شد که اموال و زمین ها وابسته به شهروندان در سمت دیگر قبرس، گزینه بها‌گذاری قرار گیرند.

با دقت به قیمت آن ملک، معمولاً به دو شکل مبادرت به جابجایی مالکیت میشد؛ یا این که ملک به صاحب و مالک آن در مرزو بوم فعلی خودش داده می شد یا این که به ساکنان آن حوزه‌ به فروش می سید. این نوع اوراق به اسم “مدرک ملکی معاوضه‌ای” شناخته میشوند و ازآنجاکه این تبادل به طور قانونی و طبق مقررات ایفا شد‌ه‌است، ارزشی شبیه سندها ترکیش دارا هستند. مقایسه بها خرید ملک در قبرس شمالی و جنوبی علامت می دهد که‌این پروسه در‌این دو ناحیه به طور متفاوتی ادامه پیدا نموده است.

بیشتر زمین‌های قبرس شمالی درین گروه قرار می گیرند، البته در برخی بخش ها مانند زمین‌های ساحلی، کمتر از ورقه ها ملکی معاوضه‌ای استعمال می‌گردد.

گواهی ملکی تحصیص ( Tahsis Koçan)
هر جنگی، با خویش تلفات و آسیب‌های جانی سربازان را به همپا دارااست. به همین ادله، بعد از نقطه پايان مبارزه، کشورها از سربازان و خانواده‌هایشان هواخواهی می‌نمایند.

دولت قبرس شمالی نیز بعد از نقطه پایان پیکار در سال ۱۹۷۴ تدابیری را برای هواخواهی از خانواده‌ها و سربازان اتخاذ نموده است. برای مثال، املاکی را وقف سربازان، خانواده‌های آن ها، کسانی که از جمهوری ترکیه برای اسکان به شمال قبرس آمده‌اند، و کسانی که از جنوب به شمال مسافرت کرده و ملکی ندارند؛ تخصیص داده میباشد. این سندها تحت عنوان سندها ملکی تشخیص داده می شوند. ولی هزینه معاش در قبرس شمالی نیز به جهت تحت بودن، جذابیت خاص خویش را داراست.

بازدید : 2
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 15:16


هزینه‌های علم آموزی در قبرس شمالی

به صورت میانگین هزینه شهریه دانش گاه‌های قبرس شمالی در هر سال حدود 3000 یورو خواهد بود. از طرف دیگر برآورد می گردد که یک دانشجو در هر ماه حدود 350 تا 600 دلار در ماه برای معاش در قبرس شمالی هزینه نماید. با این اکانت می‌اقتدار تصور کرد که ادامه علم آموزی در دانش کده‌های این مملکت تا چه اندازه مقرون ویزای تحصیلی قبرس شمالی به صرفه میباشد.

به صورت نمونه هر دانشجو در‌حالتی که بخواهد با یک سطح میانگین درین سرزمین معاش نماید، در هر هفته حدود 100 دلار بایستی هزینه طعام و آبمیوه پرداخت نماید. از طرف دیگر چنانچه یک خانواده هم زمان دو دانشجو در کالج‌های قبرس داشته باشد، از امداد هزینه 50 درصدی این مملکت فایده‌مند شود.

اشخاصی که در مسابقات در میان‌المللی گواهینامه اخذ کرده باشند هم مشمول تخفیف‌هایی در شهریه خواهند شد. همه این مورد ها علت اشخاص برای علم آموزی درین مرزوبوم را بالا می برد.

شاید برایتان دیدنی باشد که بدانید دانش گاه‌های این مرزو بوم صحیح مثل دانش گاه‌های دولتی میهن خودمان بسته‌های شهریه را به دانشجو یان سفارش می‌نمایند که تیم‌ای بی نقص از شهریه‌های دانش گاه، هزینه‌های خوابگاه، سه وعده طعام در روز و بیمه درمانی میباشد. این پکیج‌ها میتواند تا حد متعددی در هزینه‌ها صرفه‌جویی نماید.

واحد پول شهریه قبرس شمالی به یورو به حساب آوردن میگردد و اگرچه چگونگی آموزشی دانش کده‌های این مملکت با دانش گاه های اروپایی فرق نمی کند، ولی از حیث هزینه بسیار به صرفه‌خیس از آن ها میباشد.

کمترین شهریه در هر سال 1400 یورو خواهد بود که اما بسته به فن و تخصص خصوصا در دانشگاه‌های پزشکی می تواند بیشتر باشد. اما هر دانش کده بسته به سیستم خویش سالانه تخفیف‌هایی را در هزینه ارائه میدهد. در حالتی که شما در مجموعه دانشجو ها فعال و شغل‌گرا باشید، می‌توانید حتی تا 100 درصد شهریه خویش را تخفیف بگیرید و فقط هزینه خوابگاه را پرداخت نمایید.
حالت تایید دانش گاه‌های قبرس شمالی برای دانشجوها دربین‌المللی


ادامه علم آموزی در دانشکده های قبرس شمالی چندان غامض وجود ندارد. اساسا شما با دستکم موقعیت هم میتوانید در کالج‌های این مرزو بوم علم آموزی نمائید. مورد ها ذیل به عنوان مثال مدارک و اسنادی میباشد که به صورت همگانی هنگام علم آموزی در قبرس به آن احتیاج خواهید داشت.

مدارک مایحتاج برای دوران کارشناسی

سند دیپلم متوسطه یا این که مساوی آن
اسکن از شناسنامه یا این که پاسپورت
نمره آیلتس 5.5 یا این که تافل 65(برای دانشجو ها سوای گواهینامه مهارت در درون دانشکده قبرس شمالی امتحان انگلیسی اجرا مي شود.)


مدارک ما یحتاج برای برهه زمانی ارشد

نسخه برداری پاسپورت در میان المللی یا این که نسخه برداری شناسنامه
سند دارای اعتبار مدرک لیسانس
ریز نمرات بازه زمانی کارشناسی در هر سال تحصیلی
نمره آیلتس 5.5 یا این که تافل 65


مدارک موردنیاز برای زمان دکتری

نمره دارای اعتبار در بازه زمانی فوق لیسانس برای هر سال تحصیلی
اسکن پاسپورت یا این که شناسنامه
نمره آیلتس 5.5 یا این که تافل 65

بازدید : 28
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 زمان : 13:53


بورسیه تحصیلی مرز و بوم قبرس
در قبرس قابلیت اخذ بورسیه تحصیلی قبرس برای دانشجوها دربین المللی قابلیت و امکان پذیر میباشد و دانشجویانی میتوانند از آن‌ها استعمال نمایند که دارنده سابقه تحصیلی و میانگین بسیار عالی باشند. این بورسیه های تحصیلی بدین شکل می‌باشند که دربین 25 تا 50 درصد از شهریه تحصیلی دانشجو را مشمول میگردند و از این رو شهریه های پرداختی دانشجو نسبتاً ویزای تحصیلی قبرس شمالی نصف میشود.

اما سالانه بورسیه تحصیلی به تعداد دوتا به دانشجویانی که واجد شرایط و سابقه براق باشند وابستگی می‌گیرد که دربرگیرنده 100 درصد شهریه پرداختی دانشجو می‌گردد.
معمولا بورسیه های تحصیلی ارائه گردیده در دانش گاه های قبرس به‌این شکل میباشد که در بازه کارشناسی 4 ساله، فوق لیسانس 2 سال و دکترا نیز 3 تا 5 ساله ارائه میشود و در حالتی‌که دانشجو تحصیلش از این زمان مجال بورسیه بیشتر گردد می بایست با هزینه فردی خویش علم آموزی در قبرس را به نقطه نهایی برساند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اشکال بورسیه های این مرزو بوم به نوشته‌ی‌علمی ” گونه های بورسیه تحصیلی قبرس ” رجوع‌نمایید.

اقامت بعداز علم آموزی در مرزوبوم قبرس
برای استحصال اقامت بعد از علم آموزی در قبرس 2 منش وجود داراست. دانشجو یان خارج از التحصیل از کالج های قبرس می‌توانند هم از روش فعالیت در قبرس و هم از روش سپرده گذاری در قبرس به اقامت قبرس دست پیدا نمایند.
فعالیت در قبرس نیز همچون دیگر سرزمین های اروپایی میباشد و دانشجو یان بایستی در بالا پیشنهادی شغلی را از سوی کمپانی و یا این که کارفرمایی در قبرس اخذ نمایند و در صورتی‌که که کلیه وضعیت شغل را داشته باشند می‌توانند مبادرت به اخذ ویزای شغلی قبرس نمایند که معمولا معتبر یک ساله میباشد.

عمل در قبرس چنانچه که باعث به 5 سال معاش شخص در قبرس خواهد شد قادر است سبب به حصول اقامت دایم قبرس گردد. و البته خط مش دوم سپرده گذاری در قبرس میباشد که مستلزم داشتن سرمایه کافی و همینطور بیزینس پلن مطلوب میباشد.
امروزه به جهت وضعیت بسیار خوب که در علم آموزی در قبرس وجود داراست سپرده گذاری های بسیار متعددی در‌این مملکت اجرا می‌شود که بخش اعظمی از آن نیز در حوزه ملک است. اشخاصی که واجد شرایط مطلوب باشند می‌توانند با سپرده گذاری از روش خرید ملک و یا این که تصویب کمپانی در قبرس مبادرت به اخذ اقامت قبرس نمایند.
اقامت دریافتی از روش سپرده گذاری نیز بستگی به نوع سپرده گذاری دارااست اما معمولا در بالا اقامتی یک تا سه ساله به شخص وابستگی می‌گیرد و در شکل وصال به 5 سال قادر است به اقامت دایم رسد.
وضعیت معاش در میهن قبرس
قبرس به جهت امنیت بالا و وضعیت مساعد و مناسب اجتماعی فضا آهسته و مخارج معاش مطلوب محل امنی برای ادامه علم آموزی جوان ها می­باشد. قبرس به جهت سیستم دانشگاهی دارای انسجام و معتبرش شناخته می­گردد، دانش کده ها و دانشکده های با استاندارد بالا درین مرز و بوم عمل می­نمایند بخش اعظمی از اشخاص اروپا و خاورمیانه قبرس را برای ادامه علم آموزی در قبرس فرزندانشان گزینش میکنند.

علم آموزی 500 دانشجوی دربین المللی گواه بر پذیرش و معروفیت جهانی قبرس مینماید. قبرس برای دانشجو ها و والدینشان از دید استانداردهای آکادمیک هزینه ها و امنیت و چگونگی معاش محلی ایده آل می­باشد. دروس در نیمسال تحصیلی ارائه می­شوند و مخارج تحصیلی به طور وام میباشد.

بازدید : 5
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 11:08


فعالیت خلال علم آموزی در قبرس شمالی چه‌گونه میباشد؟
دانشجو یان میان المللی می توانند علاوه بر علم آموزی خویش به طور پاره وقت تا 20 ساعت در هفته سرگرم به فعالیت شوند و در فصل‌تابستان‌ها نیز اذن فعالیت کل وقت به آن‌ها داده شد‌ه‌است. جستن عمل دانشجویی در قبرس بسیار معمولی میباشد و مشاغل غیر تخصصی همانند کافه داری، گارسون رستوران، پیک، حامی تلفنی و غیره برای دانشجو ها ویزای تحصیلی قبرس شمالی به آسانی پیدا شود.

علم آموزی ترم تابستانی در قبرس شمالی وجود دارااست؟
اکثری از دانش کده‌های جهان در فصل‌تابستان نیز کلاس‌ها و زمان‌های آموزشی برگزار می‌نمایند که اصطلاحا به آن ها ترم تابستانی گفته میشود. در بعضی از دانشکده‌های قبرس نیز ترم‌های تابستانی تشکیل می‌گردد و دانشجو یان میتوانند با کمپانی درین ترم ویژه، عصر تحصیلات خویش را سریع‌خیس به نقطه نهایی برسانند و در کلاس‌های فوق اپلیکیشن دانش گاه نیز کمپانی نمایند و شغل‌های فرهنگی ایفا دهند.

مدرسه های قبرس شمالی چه‌طور میباشد؟
سیستم آموزشی و مدرسه های قبرس شمالی نیز به طور تقریب مانند سیستم آموزشی جمهوری اسلامی ایران میباشد؛ یعنی روند فراگیری اشخاص از چهار مرحله پیش دبستانی، مدرسه ابتدایی، متوسطه و دانش گاه تشکیل می گردد. کودک ها ذیل 6 سال آغاز وارد مهد نوباوه گردیده و بعد از یک‌سال یادگرفتن وارد مدرسه ابتدایی می شوند. زمان مدرسه ابتدایی نیز به زمان 6 سال به ارتفاع می‌انجامد و شاگرد بعد از آن وارد زمان متوسطه گردیده و به دوران 6 سال در‌این زمان به تحصیلات خویش در دو نصیب دبیرستان اولیه و دبیرستان دوم ادامه می دهد. قابل ذکر میباشد که تحصیلات تا نقطه پایان زمان نخستین دبیرستان برای کلیه اشخاص اجباری میباشد.

متوسطه‌های قبرس شمالی نیز به مدرسه ها سری و دولتی طبقه بندی میشوند. علم آموزان میان المللی برای علم آموزی در قبرس شمالی می توانند در مدرسه ها دولتی و یا این که سری درس بخوانند البته مدرسه ها محرمانه برای آن‌ها مطلوب‌خیس میباشد چون لهجه علم آموزی در اکثر مدرسه ها دولتی قبرس شمالی، ترکی استانبولی میباشد و یادگیری این لهجه برای علم آموزان مقداری سخت میباشد. به همین جهت خوب میباشد در مدرسه ها محرمانه که لهجه علم آموزی آن ها انگلیسی میباشد، نام نویسی کرده و به تحصیلات خویش ادامه دهند.

همینطور توضیح اینکه مدارسی مانند هنرستان در قبرس شمالی نداریم و بیشتر دانش سرا‌ها در‌این حوزه عمل دارا‌هستند. صرفا یک دانش کده هنری در قبرس شمالی وجود داراست که در شهر گیرنه واقع شد‌ه‌است و اشخاص به طور دانشجو وارد این کالج خواهند شد.

علم آموزی در قبرس با سند دیپلم به چه شکل میباشد؟
اشخاصی که دارنده سند دیپلم می باشند و قصد ادامه علم آموزی در قبرس شمالی را دارا هستند می بایست ریز نمرات زمان متوسطه و گواهی دیپلم خویش را به یاروهمدم ترجمه انگلیسی آن ها و همینطور گذرنامه خویش به یاروهمدم 7 ماه اعتبار و مدارک شناسایی‌شان را برای اخذ تایید به کالج‌های قبرس شمالی ارسال کنند. بعد از دریافت پذیرش و ویزا نیز میتوانید جهت نام نویسی آخری و کمپانی در کلاس‌ها به قبرس شمالی مهاجرت کرده و به تحصیلات خویش در بازه کارشناسی ادامه دهید.
مقایسه علم آموزی در قبرس شمالی و ترکیه
قبرس شمالی چرا که زیر هواخواهی ترکیه جای‌دارد به حیث آموزشی، سیاسی و اقتصادی بسیار مشابه به‌این سرزمین میباشد. البته سطح آموزشی کالج‌های ترکیه از قبرس پاره ای فراتر بوده و گواهی آن ها نیز معتبرتر میباشد. در عین اکنون نیز قبولی و تایید در دانشکده‌های قبرس بسیار شل‌خیس از دانشکده‌های ترکیه میباشد. به صورت کلی سرزمین ترکیه از قبرس شمالی توسعه یافته‌خیس و با تجهیزات‌خیس میباشد البته قبرس نیز کشوری رو توسعه و گسترش محسوب میشود که به جهت هزینه‌های ذیل‌خیس معاش برای دانشجو یان و مهاجران آیتم مطلوب‌تری نسبت به ترکیه در لحاظ گرفته میگردد.

مقایسه علم آموزی در قبرس شمالی و جنوبی
قبرس شمالی و جنوبی به غیر از حالت آب و هوایی در همه قضیه‌ها با یکدیگر تفاوت دارا‌هستند و به نوعی دو قطب مخالف میباشند. تعداد دانشکده‌های قبرس جنوبی و همینطور سطح علمی و رنکینگ جهانی آن ها نسبت به قبرس شمالی فراتر میباشد ولی برای ورود به‌این مملکت نیاز به روادیدِ توریستی و سند گویش انگلیسی دارید. در صورتیکه که برای علم آموزی در قبرس شمالی احتیاجی به روادیدِ توریستی، گواهی لهجه و رزومه تحصیلی حاذق ندارید و به راحتی پذیرفته میشوید. از طرفی دیگر نیز هزینه‌های معاش در قبرس شمالی بسیار زیر‌خیس از قبرس جنوبی میباشد چون واحد پول قانونی سرزمین قبرس جنوبی یورو بوده و اختلاف متعددی با واحد پول جمهوری اسلامی ایران داراست. به همین جهت قبرس شمالی برای کسانی که سرمایه متعددی برای علم آموزی در یک مملکت را ندارند، مورد مطلوب‌تری نسبت به قبرس جنوبی به حساب میآید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 265
  • بازدید کلی : 265
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی